Jag lever

Jag har inte skrivit på jättelänge, det beror på att jag legat sjuk från måndag till fredag denna vecka, legat i feber och inte rört mig ur sängen. Men jag ser att ni läser min blogg iallafall och det glädjer mig.

Nu är det bara 3 dagar kvar i skolan, eller typ en skoldag för imorgon har vi bara en lektion och på tisdag går vi i skolan med mindre lektioner eftersom alla betyg i stort sätt är satta och på onsdag är det SOMMARLOV!
Det känns helt underbart, jag kommer ihåg när jag sa att det var 8 veckor kvar.

Igår var jag med Emma och hennes kompisar, sen mötte vi Crille och hans kompisar och gick ut på krogen, ganska kul men kände inte för att supa mig full eftersom jag haft feber hela veckan.

Jag lägger in bilder från min tjejmiddag som jag hade förra helgen lite senare.


Kommentarer
Postat av: Mickis

fyfan vilka benmuskler du har!

:D



glad sommar på dig!

2009-06-11 @ 16:03:57
URL: http://mikaelaahl.blogg.se/
Postat av: -

Varför bloggar du ingenting? =P

2009-06-21 @ 12:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0