Utklädnad?

Idag har jag tränat, ätit lunch med min älskling på kina, varit hos mamma och hälsat på syster och söta Emilia på sjukan. Gud, har nog inte sett en gulligare unge, hon ska få gosa mycket med sin moster. Visar bilder på henne när jag har möjlighet, tog nämligen bara bilder med mobilen nu.


I September fyller min babe 30 år, då ska vi ha värsta röjjet på kryssningen, han har fixat en fin lyshytt till oss och utklädda ska vi vara. Jag har hållt på att kolla runt som en galning på nätet och kunde inte bestämma mig för vad jag ska vara. Först gick polis och sjuksköterska bort totalt efterson det är så vanligt att folk klär ut sig till just det! Men jag hittade en snygg polisdräkt som jag har fastnat lite för och jag har inte hittat någon annan sen typ en eller två månader tillbaka och jag har verkligen varit inställd på att jag ska köpa den när jag har pengar, nu gick jag in på hemsidan och dem har höjt priset från 739 kr till 1449 kr, är dem inte kloka ! så mycket pengar lägger inte jag ned på lite tyg och en mössa.

FAN ! Vad ska jag nu klä ut mig till?



Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej hur är det?

2009-08-03 @ 12:35:43
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

skrivv lite blogg vett ja



nu bloggar ja me

2009-08-14 @ 11:41:54
URL: http://lillalutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0