Nacka Forum

Idag har jag tränat två gånger, för somsagt så har jag en hård träningsvecka! Linnea mötte mig på gymmet sen åkte vi till Nacka Forum, hon skulle byta en tröja och kolla runt lite, själv är jag helt pank så jag köpte ingenting.

Jag skulle gått till gymmet och sola lite nyss men det var upptaget så det får jag göra imorgon istället. Ska nämligen se Paris Hiltons program " My new BFF " som börjar klockan 20:00 och medan jag väntade så tänkte jag sola men då kom jag på att jag kunde blogga istället. Jag har faktiskt sett alla avsnitt förutom ett, man måste ju se vem hon väljer som vän även fast programmet är rätt töntigt. Man får väl hoppas för Paris skull att vänskapen blir långvarig.

Jag tog mitt sista skrammel i plånboken till en fika med Linnea iallafall !






Linnea köpte en dyr jävla macka för 86 spänn som var bränd, så hon skrev ett meddelande till personalen innan vi gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0