Lilla Emilia kommer till världen

Idag är det en stor dag, jag blev moster och min syster Natalie blev mamma. Det blev ett litet brunhårigt troll och hon heter Emilia. Jag har bara sett en bild på henne från mobilen men ska träffa henne imorgon eftersom jag står och jobbar just nu. Hon var nog en av de sötaste bebisar jag sett. Grattis sis ! <3

Idag kommer Chrille hem från Gotland, han har varit där över helgen med några polare och festat så han lär inte vara så pigg när han kommer hem. Jag skulle egentligen ha jobbat från 15-20 idag men Emma ville så gärna jobba lite så hon tar över från klockan 17.00, riktigt skönt, då hinner jag göra lite mysigt hemma innan min älskling kommer.

Annars har helgen varit lugn, har tränat både igår och idag, har sprungit som en galning på bandet till svetten rinner i ögonen på mig, ska börja springa mycket nu, det får man både bra kondition av och slanka ben!
Det har faktiskt varit skönt att få sova hemma med familjen och umgås lite, det har jag inte gjort på hela sommaren.

Nu ska det jobbas vidare, Ha en trevlig söndag !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahh halsa Natalıe grattıs fran mıg, gud va kul for henne!!

2009-07-30 @ 20:42:41
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0