Lill lördag

Har inte tränat idag, var i centrum med min älskling och köpte en ny klocka eftersom min var sönder. Det roliga var att den nästan ser likadan ut och det var rea på den så den kostade bara 75 kr istället för 500 kr. Det hade kostat typ 300 om jag skulle lagat den gamla klockan.

Någon timme senare mötte jag upp Amanda, då köpte jag söta leopardskor från h&m för 98 kr, kan vara skönt att ha ett par som man bara kliver i nu när jag ska till Gotland och så.

Jag och Chrille¨åker till Gotland på fredag till mamma och resten av familjen, dem har varit där några veckor nu, Chrille åker hem på söndagen igen eftersom han måste jobba men jag stannar en vecka till, om det finns någon plats på båten, jag kan behöva komma ifrån Tyresö lite.

Jag skulle egentligen ha tränat med Chrille nu men vi orkade inte och jag har en fruktansvärd huvudvärk som jag haft hela dagen så vi ska gå till godissvampen och hyra film och köpa lite godis.

Ha en mysig kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0