Today

Hej!
sitter i datasalen, har håltimme eftersom läraren är sjuk. Många sjuka lärare den här årstiden. Idag ska jag åka skridskor som jag berättade igår, undrar om jag ens vågar mig ut på den hala isen?

Igårkväll pratade jag med Amanda och jag lyckades få henne att vilja följa med mig till gymmet och träna rumpa! Den där lilla Amanda har ju faktiskt gymkort med hon är ju så slö, nu är det dagt att ändra på det. Efter träningen ska jag nog gå hem och sen ska jag till gymmet igen och vara med på spinningen. Det blir mycket träning för mig men jag gillar att träna och som jag sa förut så kan man inte lägga av med spinningen för det blir så himla jobbigt att börja sen igen.
Efter spinningen ska jag bara hem och sova, Jag somnade rätt sent igår iallafall för jag skulle packa till idag och vika tvätt osv. Men idag ska jag inte sova en minut senare än kl: 21:00.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0