Slut på det roliga

Idag vaknade jag klockan 11, riktigt skönt att sova ut eftersom jag gick upp klockan 6 dagen innan. Jag låg faktiskt och dega i sängen till klockan 15:00 och sen gick jag till gymmet. Det blev 45 minuters förbränningen och lite rumpträning och avslutade det hela med en varm och skön solning.

Chrille skulle stänga och städa gymmet lite så jag gick hem och lagade mat till oss, det blev klyftpotatis med fläskfilé och mammas goda recept på kalvfondsåsen, Mums!
När vi ätit kom alla grabbar och vi spelade kortspel (PLUMP) riktigt roligt faktiskt. Jag var så nära att vinna sista gången.

Skolan börjar imorn, fyfan!
Man får ångest när man har haft lov så länge så ska man tillbaka till den tråkiga skolbänken.
Jag vill bara börja jobba och tjäna pengar, även fast de flesta säger att det var skönare att plugga, men man kan ju aldrig göra något roligt för att man har brist på pengar och i 3:an ska vi praoa 2 dagar i veckan, kul lixom om man inte ens får pengar för det...

Jag vill bara ta STUDENTEN! ,..synd Nadja bara ett och ett halvt år kvar.
Det är iförsig skönt att man har ett sommarlov kvar.
Nej nu ska jag krypa ned i sängen.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, ja börjar på tooooorsdaaaag ! :)

moahahahahahahahahahahahaha .. imorgon ska jag sova ut ! tihi jag ÄÄÄÄLLLLSSSKKKKAAARRR att retas ! :P

2009-01-06 @ 22:15:14
Postat av: Anonym

hahahaha, ja börjar på tooooorsdaaaag ! :)

moahahahahahahahahahahahaha .. imorgon ska jag sova ut ! tihi jag ÄÄÄÄLLLLSSSKKKKAAARRR att retas ! :P

2009-01-06 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0