School

Sitter i skolan, vi börjar med UF om en kvart sen slutar vi efter den lektionen klockan tre.
Jag hoppas att vi inte får nya UF uppgifter så att vi kan fortsätta göra smycken.

Efeter skolan ska jag hem och sen ska jag till Chrille och äta middag sen ska jag vara med honom på spinningen, han kör alltid en klass på onsdagar i en halvtimme. Jag har ont i vaden, den är nog överansträngd från i tisdags och igår.
Jag tränade två gånger igår och i tisdags var jag med på step up i en timme.
Men det ska nog gå bra att vara med idag ändå, sen blir det nog hem för att duscha och titta på tv och mysa med sin älskling lite!

5 dagar kvar tills jag får mitt studiebidrag på kontot, jag ska äntligen få shoppa upp mitt studiebidrag på kläder! Julpengarna köpte jag en mobil för och bjöd ut älsklingen på restaurang så där blev det inte mycket över till kläder.
Från och med den här månaden kommer jag att få mitt underhåll också som mamma får av pappa varje månad för att försörja mig, men eftersom jag bor hos Chrille så sa mamma att jag kan få dem pengarna till mat och andra hushållssaker som man behöver.
Nu ska jag på lektion, seee u later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0