Riktigt segt..

Sitter i skolan och väntar på nästa lektion, vi har 40 minuters rast och det finns ingenting att göra så jag och Linda satte oss i en datasal.

När jag slutar skolan ska jag hem en snabbis och hämta lite kläder och äta lite innan jag drar till gymmet och gymmar med Chrille. Sen vet jag inte vad vi hittar på, han slutar 4 eller 5 idag så då har vi lite tid för varandra, hoppas jag.
Det var så skönt när vi båda var lediga, kunde mysa tillsammans och göra roliga saker, man får inte så mycket tid tillsammans när han jobbar och jag går i skolan. Även fast vi träffas varje dag så blir det inte samma sak.

Längtar till fredag, då ska jag, Amanda, Chrille och hans polare på hockey. Då blir det lite förkrök innan vi tar bussen in till globen och hejjar på AIK.
Det är ju Top Model ikväll också, missade det igår, ska se om jag kan se det idag.

Kommentarer
Postat av: LnB

Jag vet vem som vinner top model!! Vill du veta?

2009-01-07 @ 14:19:19
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0