Skön dag!

Nu är jag hemma hos min babe igen och det är redan onsdag, trodde det var tisdag.
Idag gick jag till skolan vid halv 12, vi skulle bara packetera massa kuver till elever som vill gå på öppet hus i Tyresö Gymnasium, vi tjänar nämligen pengar på det och pengarna går till våra UF företag som jag berättade om förut.
Så jag var bara i skolan i en och en halv timma och sen bagav jag mig hit, riktigt skönt!

Jag tänkte tipsa om mina hudprodukter som jag har använt för att bli av med mina finnar, det var Chrille som köpte det till mig från TV-shop, jag har aldrig trott på det förut men han köpte det för att jag skulle prova och det fungerar faktiskt.
Jag får nästan aldrig finnar längre bara en eller två stycken någon gång ibland.



PROACTIV SOLUTION

Steg 1: Renewing Cleanser är som en tvål med små stenar i som slipar bort allt skit man har på huden, det går jättebra att tvätta bort sminket med den, när man tvålat bort allt sköljer man med varmt vatten.

Steg 2: Revitalising Toner är ett rengöringsmedel som man tar på en bomullstuss och drar försiktigt på huden.

Steg 3: Refining Mask är en vit tjock kräm som man lägger på som en ansiktsmask (undvik ögon och mun), den använder man en eller två gånger i veckan och när man använder den så tar man den innan Revitalising Toner(steg 2)
Låt den sitta i 10 min och skölj sedan bort med vatten.

Steg 4: Reparing Day Lotion är en ansiktslution som du använder efter att du gjort de andra behandligarna på morgonen, det är en dagkräm som skyddar hyden mot bakterier.

Steg 5: Repairing Night Lotion är samma ansiktskräm som du tar på kvällen och låter den sitta under natten.

Om du har mycket problem med din hud och har provat det mesta så tycker jag att du ska prova detta. Jag kan inte garantera att det funkar på alla för alla har olika hudtyper men ge det ett försök, det tog ungefär två månader innan det gav resultat.



Här har jag bara maskara på mig och jag har inga finnar alls, min hud har blivit så mycket bättre. TRY IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0