Onödiga raster

Nu har jag rast i en timme innan sista lektionen, så onödigt med dessa håltimmar. Kan man inte få börja tidigare och sluta tidigare istället... Vi får nytt schema på onsdag, hoppas att det blir bättre, men dem kommer väl ta bort våra sovmornar somvanligt !.. brukar oftast bli så när dem ändrar scheman.

Idag..
Idag efter skolan ska jag träna som jag sa tidigare, sen ska jag och chrille till Tyresö centrum, han ska köpa lite dricka till helgen och jag fick pengar av mamma igår så jag har pengar till på fredag och lite övriga pengar till mat för mig och Chrille. Jag tänkte kolla på Belles om dem har rea på några stövlar. Jag får aldrig nog av skor, skulle kunna köpa hur många som helst, kläder också, men vilken tjej älskar inte att shoppa?

Jag känner bara att jag måste börja jobba, i sommar SKA jag ha ett jobb!

...När vi har vart i centrum kommer nog Chrilles kompisar igen, vi har fått spelmani där hemma, men det är faktiskt kul att spela kortspel, Lökens flickvän skulle kanske komma och hälsa på, skönt att ha lite kvinnligt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0