Lyckad helg

Det var riktigt roligt i lördags, även fast det mest var 40 plus personal så var det kul och dansade gjorde vi.
Jag bjöd hit Linnea så jag var inte ensam och tre av chrilles kompisar var här också.
Lastra är bartender och kom hit för att göra drinkar till oss.
Senare åkte vi in till stan och jag snubblade i gullmarsplan trappan för att vi alla var fulla och nu har jag ont i foten och i svanskotan, men så kan det gå när man har för roligt !

Och nu är det en ny vecka, redan! Helgerna går så himla fort fast det gör iförsig skoldagarna också.










Kommentarer
Postat av: LnB

Det hade jag velat se.. när du vurpade! hahaha de måste ha sätt sjukt kul ut!

Stackare.. hoppas att du inte har jätte ont. (L)

2009-01-12 @ 13:32:19
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0