Lördag

Igår var det kul, jag gick hem till Amanda och åt lunch och var där några timmar, vi spelade guitar hero och jag var faktiskt bra på medium, har bara klarat easy förut.

Vid sex åkte vi och handlade chips och godis sen skjussade Amandas pojkvän oss till centrum, jag skulle hämta ut min nya mobil. Så skönt med en ny telefon och den är verkligen fin!
Min är rosa på sidorna, det är riktigt bra ljud på den, verkligen en musikmobil och inte alls dyr, bara 1300 om man beställer den från elgiganten på internet.


Och ja jag vet att jag sa fel om Lets Dance, det är ju nästa fredag, vet inte hur jag fått för mig att det va igår.
Snart ska jag och Chrille till hans föräldrar och äta middag, jag är utsvulten!
Ikväll vet jag inte hur det blir, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: nicole lillasyster

är du nöjd med en ny telefon nu då ?

jag tycker att det mobilen är skitsygg .

funderade på den först, men jag har så många kompisar som har den så tänkte att jag köper den inte, mihi XD

2009-01-03 @ 22:39:25
Postat av: Linda

Va skönt att du har fått en ny nu! :)

2009-01-04 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0