Lonley

God eftermiddag, eller vad ska man säga!
kom hem från skolan för ett tag sen och sitter här ensam i datarummet, fick sluta klockan tre istället för kvart över fyra.
Nu ska jag städa undan mina saker lite här i lägenheten innan jag ska till gymmet lite senare ikväll, så slipper det ligga här i datarummet och skräpa ned. Både jag och Chrille är vääääldigt pedanta men han är nog mer än mig tror jag och jag vill ju inte stöka ner hans fina fina lägenhet.

Medans jag städar lyssnar jag på Brittans skiva, hon är fan grym. Jag var ett stort fan av henne när jag var liten. Har kvar två stora pärmar fullt med bilder av henne som jag samlade på förut och såklart alla skivor. Den nya skivan har många sköna partylåtar, tyckte jag inte ibörjan men lyssnar man på dem en hel dag så kan man texten och sen DIGGAR man dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0