Lång dag

Godmorgon!
Kom precis till skolan. Jag vart helt röd om benen när jag hade gått hela vägen till skolan, så kallt var det !
men jag har iförsig tunna strumpbyxor på mig så jag får skylla mig själv.

Det är en lång dag idag och jag som var så trött imorse, kom knappt upp. Jag har en lång fotolektion på eftermiddagen så jag slutar kvart över 4 sen ska jag till gymmet och träna med Chrille igen, det vart ett riktigt bra rumppass igår, fick träningsverk kände jag av imorse när jag böjde mig ned.
Det blir så mycket bättre när man har Chrille som personlig tränare bredvid sig, fast jag tränar väldigt bra utan honom också, men rumpan får han nog hjälpa mig med i fortsättningen.

Nu ska jag jobba lite på lektionen också, hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0