Hej helg

Då  var det fredag igen då!
Jag tycker veckorna går mycket fortare nu när vi började skolan efter jullovet, tiden bara rinner iväg och innan man vet ordet av så är det sommarlov.

Jag var med på spinningen tre gånger den här veckan tis,ons och tors, och igår när jag var med på Pias pass kände jag att mina ben var lite överansträngda. Det var riktigt jobbigt att köra en timme igår, men jag gav mig inte.
Jag hade inte varit med på spinningen på några veckor och jag brukar köra 2 pass varje vecka så benen hade vant sig vid att ta det lite lugnare, men nu lägger jag nog inte av igen utan kör iaf ett spinningpass varje vecka, minst! så man orkar.

Min helg
Fredag: Gymma sen myskväll med Chrille (titta på lets dance)

Lördag: Chrille och jag är bjudna på 40 års fest, vi åker vid tolv på dagen, vi ska tydligen spela tennis och sånt och sen ska vi hem till Janne som fyller 40 och äta god mat och festa.

Söndag:
Jobb, ska hjälpa Chrilles brorsa att paketera massa spel som han har i sitt företag, det blir nog 1-2 tusen som jag tjänar på det och det är MYCKET behövligt !

NÅGON SOM VET?

Jag måste fråga om det är någon som vet hur man lägger in videofilmer från youtube.com, jag har hört att man måste vara medlem där men hur blir man det ?


Bilder från 2008 när jag vann Miss Tyresö




Någon som ville fotas med mig

Alla tävlande





Kommentarer
Postat av: nadja

Man behöver inte vara medlem, du tar bara koden Embd : som står i en ruta till höger , fast om du har den svenska versionen på youtube ska du ta koden bädda in: koden börjar iallafall såhär: <object

2009-01-25 @ 19:17:02
URL: http://nnnadjas.blogg.se/
Postat av: nadja

Embe *

2009-01-25 @ 19:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0