Godmorgon

Sitter i skolan somvanligt, började 20 över 10 idag, riktigt skönt..
Har precis haft ett litet prov i administration och det är typ mitt svåraste ämne, fattar ju ingenting. Idag efter skolan ska jag hem så att mammsen kan färga håret på mig, har inte färgat det sen innan jullovet så utväxten börjar synas ordentligt nu. Sen kommer Amanda och Kim till mig och gör mig sällskap, ska försöka dra med Amanda på träningen idag igen. På onsdagar tränar jag alltid baksida lår med älsklingen och sen är jag med på hans 30 minuters spinningpass, sen går vi hem och myser lite.

Jag måste ringa till min sis idag också, ska fråga henne vad hon hör för sig på fredag, jag skulle verkligen behöva ta en rejäl genomklippning på mitt hår.
Så vad har du för dig på fredag Linda? :)

Nu ska jag äta lunch.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0