En helt vanlig dag

Hej på er!
Idag gick jag upp klockan 6 för att följa med min rädda man till tandläkaren, han skulle till polska tandläkare för att det var lite billigare och han var ruggigt nervös. Imorgon ska han tillbaka och göra en rotfyllning vilket inte alls är så skönt tydligen.
När jag kom hem var jag riktigt seg, la mig i soffan och tittade på tv och halv somnade ett tag. Lite senare åt jag och Chrille lunch och gick till gymmet. När Chrille var borta i USA tränade jag 2 timmar varje dag i 2 och en halv veckors tid och nu har jag vilat i två veckor så nu när skolan sätter igång igen på onsdag så blir det hårt igen!
Det är väldigt vad fort man kommer ifrån träningen när man vilar någon vecka.
Jag kom precis hem från Amanda, åt middag hos henne och spelade Guitar Hero IGEN,.. har inge val när jag kommer till henne, hon är en riktig guitarnörd.

Chrille har börjat jobba nu igen så han kommer inte hem förens klockan 22:00 och sen är han antagligen trött när han kommer, så det blir nog inte så mycket mys ikväll med honom och tv:n.

Burtay, min systers pojkvän har varit gullig och fixat min blogg lite, han satt uppe hela natten och jobba med bilderna sa Linda men han älskar att hålla på med Photoshop så det gjorde säkert ingenting!
Thank´s Burtay ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

pengarna slut än?

2009-01-05 @ 20:41:51
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: nicole :)

va fint det blev :) / nicole

mihi brskskit ^^ / natalie

2009-01-05 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0