Den långa torsdagen

Hej söta !
Sitter nu på första lektionen för idag och kommer gå i skolan till klockan kvart över 4, då går jag hem till älsklingens place och hämtar alla saker sen ska jag gymma som vanligt. Amanda var med mig igår igen när vi tränade baksida lår och spinning. Idag blir det step up och spinning, jag var med på step up:en i måndags och det riktigt kul den gången, idag är det Step up 2 och det betyder att det är lite svårare koreografi, men det ska nog gå bra.

Imorn har vi idrottsdag, jag och Linda i klassen ska till flex och gymma nån timme och sen ska vi till skolan och vara med på afrikans dans som vi anmält oss till, hoppas jag inte får lika ont i ryggen den här gången.  Vi kommer slutar runt två sen fixar vi oss och drar in till stan, jag funderar på att köpa ett par jeans om jag har råd, pengarna springer ju iväg, man hinner knappt få dem förens dem är borta. Jag köpte ett par röda korta gymbyxor i veckan också, har alltid velat ha såna. Kan visa senare ;)

Vi hörst nog imorn, då är det fredag och helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0