Dålig uppdatering

Hej allihopa!
Det var några dagar sedan jag skrev, han inte hunnit helt enkelt och inte haft lust.
I helgen var vi hos Chrilles pappa som fyllde år och drack champange och åt god mat, det var riktigt trevligt faktiskt sen drog vi till ishallen och tittade på hockey med alla hans kompisar. På fredagen var vi hos min mamma och spelade poker och åt middag. Igår var det bara slappt, som det brukar bli på söndagar. Lite städning i lägenheten och handla massa mat, sen kortspel på kvällen.

Idag ville jag bara inte kliva upp ur sängen, ställde klockan på 06:30 men ställde genast om det till hel och när den ringde igen ställde jag om den till kvart över så jag sminkade mig inte eller nånting idag till skolan, jag var så himla trött.
Slutade skolan klockan två och hem till Chrille ett tag, sen skulle mitt UF företag in till stan och köpa pärslot och annat tillbehör till våra smycken som vi ska göra imorn när niorna kommer från skolorna och tittar på vad vi gör i de olika linjerna på gymnasiet, så imorn blir det inga lektioner för Chic Stockholm (företaget), nej vi ska bara göra smycken.

När jag kom hem från stan var det raka vägen hem och byta om till träningskläder och dirr till gymmet för att träna. Nu är jag äntligen här och väntar på klyftpotatisen i ungnen, såå hungrig !

Chrille slutar sent idag så jag kommer nog sova när han kommer hem. Han som sa att han ville mysa lite men då får han väl väcka mig då!
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0