Dålig dag

Godkväll, är nu hemma hos mamma, kom hem från gymmet för en timme sen. Chrille följde med och åt här hemma, det blev köttfärspaj och sedan en semla som mamma hade bakat idag, riktigt goda.

Har inte haft en sån bra dag idag, började med att jag var aldeles för trött för att gå upp ur sängen, sade ingenting till Chrille på hela morgonen, han trodde jag var lessen men jag ville bara SOVA!
I skolan var det en väldigt lång och seg dag, men som tur var hade jag inte den långa håltimmen för läraren var där, det var ju bra iallafall. Men inte nog med att jag var trött och inte hade orkat göra iorning någon frukost och var väldigt hungrig när det var lunchdax, det var inte så god mat i  skolan så jag åt inte så jättemycket. Att gå i skolan utan mat i ungefär 4 timmar till är ingen höjdare precis.

När jag kom hem till min älskling efter skolan så hade vi typ bara knäckebröd att äta och det var inte så jättefrestande så då åt jag ingenting heller, sen skulle jag gymma lite, det gick ju inte så bra eftersom jag inte ätit speciellt mycket under dagen (ungefär en skopa ris).

Fast jag blev riktigt glad när Chrille mätte fett på mig, jag hade mitt bästa resultat någonsin eller jag hade bättre när Chrille kom hem från USA men då kunde vi inte mäta, tyvärr ! Iallafall, jag låg nu på 21,36 i kroppsfett och innan jag började träna vilket var lite mindre än ett år sen så låg jag på 27 nånting och det är väldigt bra resultat jag ligger på men mindre ska det bli, för er som inte vet det så vill jag bli modell och har gjort lite modelljobb tidigare, ni kanske inte vet vad som menas med kroppsfettsgrejen, men så är det iallafall :)

Det är en sån skön dag imorn, har bara två lektioner, börjar kvart i tio och slutar klockan ett, Wiiie!
Nu ska jag gå och duscha och kolla på tv, gonatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0