Valentines Day

Glad alla hjärtans dag på er!
Idag har jag verkligen haft fullt upp hela dagen. Chrille gick upp väldigt tidigt för att skjussa min familj
till kryssningen, jag gick upp klockan halv 9 när han kom hem för att åka hem till mina hundar. Jag rastade dem och sen gjorde jag en riktigt FET frukost till mig och Chrille. Sen gick vi en långpromenad med vovvarna till hans föräldrar i trollbäcken, vi åt lunch där och spelade lite kort och fick godis.

Vi lånade bilen hem, jag gick till ICA och köpte det sista till middagen och Chrille åkte hem och bytte om, sen hämtade han upp mig så åkte vi till gymmet. Det blev crossen idag igen en timme.

Nu är jag hemma och ska göra lite fint och laga middag men först ska jag ta ett skönt varmt bad och fixa till mig lite.
Lägger in bilder från idag imorn, puss och kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0