Träningshelg

Godkväll!
Igår blev det inget festande inte. Amanda var tvungen att vara hemma igår, dem skulle ha middag och gäster.

Chrilles kompisar kom och tittade på melodifestivalen och senare när fler kom så övertalade Löken några att dem skulle ut och kröka, så vi satt här hemma och spela kort medan de andra söp sig fulla.
Jag och älsklingen kom i säng ungefär vid två.

Idag kom Fredde och Danne och hämtade upp oss klockan 12, vi skulle åka till La Fleur i Trollbäcken och äta pizza sen åkte vi vidare till Lidl och handlade lite. Fredde hängde med oss hem och spela kort i några timmar.
Jag vet att vi spelar väldigt mycket kort men det är inte "finns i sjön" vi spelar ;)
När det blev lite senare så drog jag och Chrille en snabbstädning, FAST jag städade igår som en galning, skura golvet och allt. Men har man fyllon som hans kompisar så blir det ganska stökigt igen.

Chrille och Lastra skulle spela tennis så jag pallrade mig upp till gymmet och stod på crossen och förbrände en timme, det
gjorde jag faktisk igår också. Så det blev en träningshelg kan man säga, ingen dricka bara träning.
Nu väntar jag bara på att Chrille ska komma hem från rackethallen, då ska vi se på film och ha lite söndagsmys.
Puss på er!

Nya håret
Man ser inte så mycket skillnad men om man jämnför med andra bilder så ser man.


Den nya tröjan
Jacka lånad av sister



Min sexbomb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0