Starta Eget Dagen

Idag var det en lång dag, gick upp halv 6 för att duscha och fixa mig, bussen gick 07:25 mot gullmarsplan. Vi skulle ju åka till "starta eget dagen". Det var inget nytt för våran klass, det var som att lyssna på hela våran kurs på en dag.
Riktigt segt var det , vi var där från klockan halv nio till klockan halv fyra.

Men det känns som om det ända jag gjort idag är att ha ätit, först fick vi smörgås och bulle med te eller kaffe, sen var det lunch på McDonalds som vi blev bjudna på av skolan och sen var det fika med bulle igen. Det känns som om vi inte gjorde nåt annat än att käka när vi var där. FY! tänk om man skulle äta så varje dag, vad fet man skulle bli.

Imorn börjar jag 20 över tio och sover hemma inatt, så det blir en skön och lagom sovmorgon. Jag ska snart till gymmet och vara med på spinningen så efter det är det bara hem och duscha och dö i sängen.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0