Sporlov

Godmorgon!
Det var riktigt kul i lördags, jag drack nog lite för mycket vin men sånt kan hända ibland.
Linnea sa att hon skulle komma men dem kom inte på hela kvällen, som tur va kom Emma och Tine dit så jag var inte ensam bland alla grabbar.
Chrille kom inte med på så många bilder för han däckade i Lastras säng klockan 11 typ.

Jag sotade mina ögon den kvällen, ville testa en ny sminkning för oftast sminkar man sig på samma sätt hela tiden.
Jag blev faktiskt nöjd :)





















Jag mådde inte så bra när vi var på donken på vägen hem..


Nu ska jag äta lunch med min babe sen ska jag träna!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sminkningen blev fiin :D

2009-03-16 @ 12:22:47
Postat av: Nicole syster

GUD! den första bilden är så fin!

2009-10-29 @ 22:26:24
URL: http://nicuule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0