Slapp Söndagen är här

Igår hade jag två timmar på mig att fixa mig och laga maten innan älsklingen kom och jag hann vara klar tio minuter innan han kom, som tur var kom han lite försent. Vi åt en väldigt god och kladdig tacos middag, massa godis och delade en flaska vinoch hade jättemysigt. Jag fick en jättefin tavla av min älskling, han är så söt. Det här var faktiskt den första alla hjärtans dag dagen vi haft tillsammans, vi har snart varit tillsammas i 11 månader.

Sen kom mamma och alla hem från dagskryssningen vid åtta så då gick vi hem till honom istället och tittade på melodifestivalen och hade mys i sängen, somnade inte senare än klockan 11 eftersom vi varit uppe tidigt på morgonen och hållt i igång hela dagen.


Bilder från dagen


















Tavlan jag fick av min älskling






På dagen när vi gick promenad






Nu ska jag fortsätta min slappa söndag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilly stella gossebebisar !

2009-02-17 @ 15:37:35
URL: http://nnnadjas.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken söt tavla du fick! :)

Kul att någon av oss har en romantisk pojkvän i alla fall!

<3

2009-02-17 @ 20:11:42
URL: http://klingstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0