Skola

Har inte hunnit skriva, Det var tekniker hos Chrille igår för att fiixa datan och igår sov jag hemma somvanligt.
Måndag:
I måndags var jag hemma från skolan, jag åt en medicin som jag haft förut och som jag mår hemskt illa av så jag kräktes och fick ingen sömn. Vid 12 på dagen mådde jag bra igen och klockan två mötte jag Amanda, vi gick till centrum och jag köpte en lysrosa BH,  jag hade typ 20 kronor kvar löst så då köpte jag semlor till oss som vi åt innan vi gick till gymmet och tränade förbränning och rumpa. Sen gick jag hem och dischade och gick en promenad med Amanda hem till henne för att äta middag och kolla film. Sen var det bara att gå till gymmet igen och hjälpa älsklingen att städa lite så att han kom fortare hem.
Tisdag:
Var i skolan till halv 5
Hem åt mellanmål
Till gymmet
19:30 hemma igen, åt middag
sova.
Onsdag:
Idag slutar jag 15:00, vi har UF somvanligt i ungefär tre timmar. Sen ska jag hem och damma av mina hyllor och damsuga och byta lakan. Jag är ju nästan aldrig hemma men det blir ju dammigt ändå. Sen ska jag till gymmet och träna baksida lår och vara med på Chrilles spinningpass somvanligt på onsdagar. Sen hem och sova med älskling.

HA EN TREVLIG ONSDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0