Mitten på veckan

Hej på er !
Har precis lagat mat till mig och Chrille som inte blev så lyckat. Jag ska snart gå till gymmet och äta med Chrille där, han hann inte laga mat idag eftersom han jobbar så jag fick göra det. Klockan 8 ska han ha spinningpass som jag ska vara med på, det blir lite baksida lår träning innan också.

Jag fick 500 kr av mamma idag för att köpa medicin och fylla på mobilen, så nu har jag 300 kvar till helgen, på lördag ska jag passa Chrilles föräldrars hund i några timmar så då får jag hundra kr för det och så skulle jag tydligen få hundra kronor av min älskling också. Han är så snäll ! :)

Nej nu ska jag gå till gymmet,..

Kommentarer
Postat av: LnB

See u friday baby! (L)

2009-02-04 @ 17:54:44
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0