Helgen

Det var riktigt kul i helgen. I fredags hade jag och Chrille vart tillsammans i tio månader, men vi firade det inte på något sätt utan var hemma och myste och tittade på Let´s Dance.

På lödagen var det öppet hus på Flex gym (där jag gymmar) Jag var där i två, tre timmar tror jag och var med på spinning och stripaerobic, det var skitkul. Det var lite som stripdans men man tog inte av sig kläderna såklart, det var mer som en sexig dans till riktigt bra musik!

Sen var det bara hem och duscha och fixa sig. Vi skulle vara hos Remmen och Bella klockan 7 i stan och äta middag. Det vart en riktigt kul kväll, alla fyra åt middag hemma hos dem och senare när det blev lite mer fest så kom Bellas kompis och hennes pojkvän. När vi började bli lite dragna gick vi till pubben nedanför deras lägenhet och drack lite till sen drog vi till ett hotell i närheten och satt vid baren. Det var två vakter utanför men jag och Bella bara gick in och dem sa ingenting. Det var nog för att jag var med dem tre som alla är över 20 och jag är lång och så, så dem tänkte nog inte på att ta legg på oss.

När kvällen var slut gick jag och Chrille till Burger King för att ta en hamburgare, och FY vad äcklig mat dem har ! Jag har typ ätit där en gång förut och aldrig mer... Köttet smakar ju bränt.
Vi var hemma vid 4 iallafall och dagen efter var inte Chrille LITE bakis. Han mådde bra klockan 7 på kvällen igen.



















Igår var det bara slappdag somvanligt, Amanda och Kim kom, jag tvingade Amanda att krusa mitt hår och det tog en och en halv timme. Tack Mandiy!

Dagens träning:
BT: styrketräning 60 min
Step up 1: Lättare step i 30 min
Core: Mag och rygg träning 30 min

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mademoiselles

Oj, tre timmar på gymmet! Vad roligt! :D

2009-02-02 @ 16:57:16
URL: http://mademoiselles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0