Härligt med lördag

Hej på er !
Igår var jag hos min syster som ni vet, först mötte Linda mig på bussen så åkte vi raka vägen till skärholmens centrum.
Jag hittade faktiskt bara saker som jag ville ha på REA. Jag köte en t-shirt med tryck från gina för bara 29 kr och en vit tubtopp till sommaren för bara 19 kr sen hittade jag ett bra volympulver för håret på en frisörsalong som hade kostat 169 men jag fick den för 135 kr. Sen gick vi hem till Linda och åt middag sen färgade hon mitt hår och klippte det, jag gjorde blonda slingor och jag är helnöjd, tack sis :) Klippte bara bort en bit på det slitna håret och lite ifram. (visar bilder sen)

Idag har jag tränat och var på donken och åt lite med Amanda. Nu tittar vi på tv och käkar chips. Vet inte hur det blir ikväll, antahligen kommer Chrilles kompisar hit och chillkrökar.
Trevlig helg på er !

Kommentarer
Postat av: evelina

snygg blogg :)

2009-02-07 @ 17:24:10
URL: http://eveliinaas.blogg.se/
Postat av: LnB

Va bra att du är nöjd! Vad sa Crille då, blev han överaskad? Puss

2009-02-08 @ 15:43:42
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0