Fredag

Fyfan, dagen börjar ju bra! Jag gick upp halv 7 eftersom vi börjar kvart över 8 på fredagar, TRODDE JAG!
Nej det var ju förra terminen som vi började så tidigt på fredagar, så när jag kommer till skolan och tittar på schemat vad vi har för lektion så står det historia, som jag inte har. Och nästa lektion börjar kvart i 10. Så då var det bara att vända hemmåt igen och slappa lite. Fan, vad tänkte jag med. Jag var ju så himla trött imorse också, kunde sovit en timme till, minst!

Jaja, sånt händer. Får hoppas att resten av dagen blir bra i alla fall. Mormor fyller 64 idag så efter skolan ska jag handla till imorn, måste ha mat till middagen jag ska göra till mig och Chrille och sen vid 16:00 ska jag gå till gymmet och gymma med honom sen vid 19:00 ska vi till mormor och fika lite, mamma och alla kommer vara där också.
Trevlig helg!
 

En bild från förra året när jag fyllde 17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0