Färg, en drog?

Sitter på lektion och har ingen lust alls att gå till klockan halv 5 idag, men jag är illa tvungen.
Imorn är det en bra dag.
Ska åka hem till sis Linda, hon ska klippa mitt hår och det är sjukt men nu fattar jag varför det blir som en drog när man börjar färga håret. Jag har ju alltid varit blond och jag färgade håret brunt för typ 3-4 månader sen och nu känner jag att jag vill tillbaka till lite ljusare.
 Jag ångrar absolut inte att jag färgade håret för jag tyckte att det var fööör blont och om jag bara gör en massa slingor nu så kommer det se naturligare ut. Men vi får se hur det blir.
Linda kanske kan färga på mig och jag verkligen vill det?
Jag har lite pengar nu också så jag ska höra med Linda om vi kan mötas i Skärholmens Centrum och shoppa lite, hon bor väldigt nära centrumet. Sen ska jag hem till min älskling och ha mysfredag.
Vi hörs imorn//Linnakangas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0