...

Hej på er!
Jag sov så skönt inatt i min säng, eftersom jag gick upp så tidigt igår så gick jag och la mig direkt efter
spinningen när jag kom hem, då var klockan kvart över nio och på onsdagar börjar vi 20 över 10 så då fick jag sova typ 11 timmar inatt. Riktigt skönt, jag vaknade till och med en halvtimma innan klockan ringde...

Men nog om det!

Imorn ska mitt företag ha vårt första säljtillfälle på loppmarknaden i vårberg. Det blir väl inte riktigt kul som att stå på stockholmsmässan men vi får sälja iallafall och eftersom det är loppis så får man ta saker hemmifrån också som man vill bli av med, jag tror iallafall att det kommer gå bra för oss. Vi har pratat med en tjej från Farsta centrum också och det ser ut som om vi kommer få sälja där också men vi måste köpa in mer grejer och producera mera isånnafall.

Nu ska jag gå och handla med mammsen, ikväll ska jag gå och gymma och sen hem till Chrille där jag sover resten av veckan. Han ska på hockey ikväll så det är en annan instruktör som kör spinningen men jag gillar Pia så det gör inget.
Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: LnB

Om du ska till vårberg imorgon så kommer du inte vara långt ifrån mig :) tack gumman då ska jag betsälla en pilates boll hos halens :)

och det vore jätte bra om jag kunde få tränings schemat på mail.

Love u!

2009-02-18 @ 21:59:28
URL: http://lnb.blogg.se/
Postat av: Anonym

man fick inte veta vart du köpt klänningenva?

2009-02-19 @ 13:51:44
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Linda

Hur gick det da? Känade ni mycket?

2009-02-19 @ 14:59:13
URL: http://klingstrom.blogg.se/
Postat av: Nadja

Svar till sister: ja jag vet :)



Till sara: jo jag skrev det i din blogg, den är från gina tricot men den finns inte kvar. Jag lånade den av en kompis.



Till linda: Ja vi fick väl ihop ungefär 600 kr eller nåt på de två dagarna.

2009-02-21 @ 12:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0