Dagarna springer iväg

Hej på er, mina dagar har inte innehållit mera än mycket träning nu på lovet, men det stör mig inte för jag gillar ju träning.
Igår spelade jag tennis för första gången i mitt liv med Chrille, det gick faktiskt ganska bra. Jag har ett väldigt bra bollsinne, det säger många.

Jag var hos min sis också, hon gjorde slingor på mig igen, den här gången blev det jättemånga slingor och nästan helblont, fast det tar ju ett tag innan det blir riktigt blont igen, det är lite gulaktigt nu men jag blev nöjd och dessutom kommer jag nog inte vilja bli så blond som jag var förut.

Imorse klockan 8:00 kom Chrilles mamma förbi med lilla Lady, vi ska ta hand om henne hela helgen för dem ska åka bort över helgen och åka skidor. På lördag har jag äntligen pengar igen då ska jag åka in till stan med min andra syster Natalie och shoppa loss, hoppas det blir som planerat för hon är nämligen gravid och mår inte så bra vissa dagar.

Nu ska jag gå till gymmet, sen handla sen ut på prommis med Lady sen kanske vara med Amanda.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0