Work

Hej på er, Var ett tag sen.
Har inte visat er vårat fina julpynt eller någonting men det hinner jag någongång.

I måndags var jag i stan och hittade två plagg, en svart elegant kavaj och en glitterklänning till nyår! Jag skippade faktiskt skolan i måndags, var så himla trött och Chrille har semester nu hela december månad så jag får passa på att vara med honom lite. Jag är faktiskt nästan aldrig borta från skolan förutom när jag är sjuk såklart.

Imorn ska vi på SACO mässan med skolan, så det blir ingen prao för mig.
Vi börjar klockan tio och sluta redan klockan tolv, då kan man åka in till stan och shoppa efteråt, men det är ingen som vill följa med mig :( Får nog ragga med någon ikväll och övertala att den personen ska med.

Måste köpa stövlar som jag letat efter länge nu, hittat två par som jag ville ha men de fanns inte i min storlek, såklarT!

Jobbar från 17.00-21.00 sen är det hem och kolla på tv, Chrille skulle på pokerkväll så han kommer antagligen sent.

Jag säger bara, senast på måndag börjar den stenhårda träningen och den nyttiga maten. Nu får det fanimej vara nog med denna förkylning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0