Weekend

Lördag igen och jag jobbar somvanligt.
Igår var jag med lillesyrran i Nacka forum, somvanligt var det ingen som ville följa med mig så lillsyrran ställde upp. Hon fick ett par varma vantar av mig som en förskotts julklapp eftersom hennes händer var torra som papper och vi kommer ändå inte fira jul tillsammans.

Själv letade jag som en galning efter en klänning till jul men hittade inget.
Skor hittade jag på Zara, svarta mockastövlar som går upp till knäna och på Gina köpte jag en julröd stickad tröja, riktigt skön och mysig :)

Nu är det jobb till fem som gäller sen får jag se vad jag gör, antagligen blir det lungt...
Jag vill ta det lungt men ändå hitta på något, Chrille skulle tydligen festa IGEN!

Hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0