Vill bara SPRINGA!

Jag är sååå taggad på att börja träna nu.
Har inte tränat på en månad och det börjar krypa i benen på mig.
Vill springa, spinna, köra massa utfall så min rumpa trycks uppåt igen och svettas som en galning!

Kan man verkligen vara förkyld så här länge? Jag skiter i att jag fortfarande är det. jag ska träna iallafall.

Nästa helg är jag helt ledig också så det blir hård träning från och med måndag till söndag och NYTTIG MAT, inget godis och massa skit. Nu ska jag träna hårt till jag kommer i den formen jag vill, 19 fettproent har alltid varit mitt mål och den 12 september var jag nära som fan, hade 19,58%

Innan jag började träna hade jag 24 i fettprocent, så jag har kommit en jävla bit :)

Detta är mitt mål och jag ger mig inte, nu JÄVLAR!


Kommentarer
Postat av: nathalie

du ser väl redan ut sådär? :P

2009-12-03 @ 15:23:02
URL: http://knolli.blogg.se/
Postat av: Jag

snäll du är!

Haha, gjorde på kryssningen men nu har jag inte tränat på ett tag och man blir ju av med muskler snabbt och lägger på sig lite fett :)

2009-12-03 @ 22:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0