Victorias Secret Fashion Show

Inget har hänt idag, gick upp halv tolv och åt fukost och fixade mig inför jobbet.
Idag blir det jobb från 14.00-21.00, ingen städ, skönt!
Typiskt att Victorias secrets fashion show är just ikväll när jag jobbar :(
Men jag har tv i reseptionen så jag kan kolla lite ändå.
Glöm inte att titta, klockan 20.00 på 3:an!

Efter denna dag är jag ledig fram till den 7:e då skolan börjar igen, fast det är en torsdag så jag börjar med paroen här på gymmet. Då kan jag lova att det blir träning minst 2 gånger om dagen och nyttig mat för nu har kroppen vilat som den ska och fått massa fett och godis i sig :)

Imorgon blir det också träning, klockan tolv är det 4 instruktörer som kommer hit, chrille är en av dem!
Vi ska köra olika pass i en timme. Efter det ska jag och Chrille köra ett hårt rumppass.

Nu ska jag jobba på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0