snart slut på 2009

Jag, Chrille och hans vänner har precis sett den sista Johan Falk filmen, vi har hållt på att se alla filmer ett tag nu, riktigt bra filmer måste jag säga!

Grabbarna ska snart se hockeymatchen som börjar klockan ett, det är Columbus vilket innebär att Kristian Huselius spelar som Chrille är personlig tränare till.

Jag ska väl lägga mig snart, men somsagt man har ju vänt på dygnet lite så man är ganska pigg. Det tycker jag att man ska passa på att göra när man är ledig, vara vaken länge och sova ut.

Kul att man börjar få kommentarer, mest från syster och Emma iförsig, men ändå!
VÅGA NI ANDRA OCKSÅ, de få som läser min lilla blogg..

Svar på sis: Okej, visst är legginsen skitsnygga?!

Svar på Emmas: Det beiga nagellacket är från H&M, deras egna märke. Köper alltid deras nagellack.
Denna färg heter "Latte 2 Go" 40 kr, KÖP DET!
Skitbra basnagellack, det är inte alla dagar man vill gå med t.ex. rött eller rosa :)

Föressten sjukt att det är 2010 snart...
Vet vad som händer på nyår, berättar sen
. Vad ska ni göra?

Natti natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0