Sitter på Flex

Yes igår på "mammas pojkar" vann tjejen som jag ville skulle vinna, Victoria! :)
Men jag tycker att Bobby skulle valt Jane, jaja...

Pratade med min syster igår, hon kanske skulle komma förbi med Lilla Emilia, gullungen!.. och fika med mig så att tiden går lite snabbare här i repan.

Ikväll Blir det prao till 3 sen träning, sen hem och bara ha en mysig fredag.
Det blir inte av med ridningen imorn, det gick tydligen inte just nu, tråkigt tycker jag.
Vi får se vad som händer, träning på morgonen är iallafall spikat.

Idag kör jag nog bara på förbränning...
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja läser din blogg bara så du vet/ Emma bacon

2009-12-11 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0