Sista julklapparna

Hej på er!
Nu är det fredag igen och snart bara två veckor kvar till jul.
Sitter i receptionen och jobbar. Vet inte riktigt hur det blir idag med shoppandet, hoppas Emma hänger på.

Jag var ju i stan i måndags och skulle vilja åka till nacka forum idag istället bara för att jag inte hittade det jag ville ha inne i stan. Får se vad Emma går med på.

Detta ska jag leta efter idag:
Sista julklapparna
Julklänning
Stövlar
Väska

Det är det som är det viktigaste just nu..
ikväll blir det nog bara lungt, ska se om jag och Chrille ska bjuda Lastra och hans tjej på middag och se idol tillsammans, det kan bli mysigt!

Annars kanske jag går förbi festen på Granbacken som Killarna i klassen har ordnat. Men får ta det relativt lungt isånnafall eftersom jag jobbar både lör och sön.

Får se hur det blir, just nu lutar det mera mot att ta det lungt, måste se IDOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0