shoppingen

Det har varit en lång dag idag, vi åkte in till stan halv 12 och var hemma runt fem.
Tiden går ju så himla fort när man är och handlar, ändå kommer man inte hem med så mycket. Jag köpte mest praktiska saker för presentkorten från h&m och så.



Shoppingen idag:

Fina trosor från H&M, alla var halva priset på!

Bh som passade till ett av trosorna, också halva priset :)


Billiga träningslinnen...

Snygga leggins från Vero Moda, nitar runt hela benen!

Och till sist, lite behövliga bodyloutions och sånt.

Jag köpte galjar också till min lilla klädhörna här hos älsklingen. Har iprincip alla mina kläder här så jag måste hänga upp alla tröjjor och klänningar annars ser det för jävligt ut men nu är det fint! :)

Efter att jag gjort ordning kläderna gick jag och Chrille och tränade rygg och vader, sen åt vi upp tacosen som var över från igår. Chrille ska spela poker ikväll inne i stan med sin kompis så jag får väl vara ensam. Emma är ju sliten efter tre dagars festade i rad, haha! så henne kan man inte vara med..

Aja, nu ska jag nog ta en dusch, puss puss!

Kommentarer
Postat av: LnB

Fina grejer :)

Jag har nästan ett par exakt likadana leggings, men mina är från Gina :)

2009-12-28 @ 01:26:50
URL: http://lnb.blogg.se/
Postat av: Anonym

hellokitty produktern är INTE bra. Man blir inte ren av den. Plus att man får ofta utslag av den. sTod i tidningen, och det stämmer förjag har provat den. Så du vet :/

2009-12-28 @ 14:28:32
Postat av: Linda

Det va dom där leggingsen jag menade att jag hade köpt! :P

2009-12-28 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0