Saturday

Ja jag vet, jag skulle blogga när jag kom hem från jobbet men jag åkte med Chrilles kompis och hyrde film och köpte cheesburgare, baksmällan såg vi, rolig film!

Jag vet inte vad vi ska göra resten av kvällen, jag Chrille och Nino tittar på robinson.
Vi kommer antagligen se en till film sen..
Det blev inte så intressanta bilder från igår mest på gullungen :)

Åhhh! Jag måste ha en klänning till jul, hur ska jag hinna? Vill åka till skärholmens centrum (helst imorn!) men de är ingen som vill åka med mig :(


Kommentarer
Postat av: anonym

kul att du uppdaterar så ofta! :) fortsätt med det! :)

2009-12-20 @ 16:17:48
Postat av: Anonym

tkr de samma / bacon

2009-12-21 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0