Nu ska det tränas

Yes klänningen till jul är beställd!
Tack Linda för att du ställde upp att skicka efter den åt mig :)
Kom precis hem från gymmet, jag slutade fyra och kom hem tio över sex.

JA! det blev hela två timmars träning, inte dum början efter en månads vila och förkylning, nu mår jag toppen frågan är bara hur jag mår imorn, hoppas på det bästa för nu ska jag fan träna.

NADJA IS BACK ! ;)

Träningen idag:
  • Uppvärmining på Crossen 5 min
  • Rumpa i 15 min
  • Cykel 5 min
  • Stepklass(körde lite mage i slutet av passet) 1 tim
  • Avslutning, Stretchklass 30 min
Det som är kvar av shoppingen denna månad:
  • Hårfärg
  • Festväska
  • De sista julklapparna

Kommentarer
Postat av: Linda

Det va så lite :)

2009-12-06 @ 22:01:14
Postat av: Anonym

hejhej allt bra?

2009-12-06 @ 23:08:31
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0