My day

Somnade klockan fyra igår och vaknade därför klockan halv 12 idag.
Åt frukost halv ett.
Klockan ett duschade jag och satte på mig mjukisdressen för att sedan möta Emma i centrum.
Jag köpte en svart polotröja sen gick vi en lång promenad på en och en halv timme.
Så roligt att gå promenader med Emma, vi har jämt så mycket att prata om :)
Jag var hemma klockan 3 och då var det bara att förbereda sig inför jobbet.
Började jobba klockan fyra och slutar klockan tio.

Nu är klockan fem och jag ska snart ta något att äta, har bara ätit frukost idag.
Ikväll blir det att sova tidigt kan jag säga, typ vid elva. (tidigt om man jämnför med igår)

Puss på alla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0