Modell

Söndag, härliga söndag!
Sitter på jobbet, klockan är ett och jag slutar redan klockan fyra sen tar Anna över.
Idag måste jag plugga till ett omprov jag har imorn :( Den där satans samhällskunskapen !
Är det bara jag som är HELT ointresserad och okunnig när det gäller politik, demokrati och diktatur?

Får magsår bara jag tänker på alla prov och skit som är just nu. Jag brukar alltid tänka att det snart är slut och dags för studenten. Jag vill verkligen börja jobba även fast jag vet hur bra man har det med alla lov och studiedagar och allt vad det är, hade man bara sluppit plugga på fritiden och tjänat mera pengar hade skolan varit rena drömmen!

När jag tagit studenten ska jag söka till modellargenturer, har alltid velat bli modell och gillat att vara med på bilder osv. Jag kanske inte blir en känd modell men det kan vara kul att få ta lite bilder då och då som extrajobb.

Jag har alltid sagt att jag ska gå ut skolan först så att man har det klart och verkligen kan satsa på framtiden. Den största drömmen skulle vara att få vara med i Victorias Sectrets Show, men det drömmer väl de flesta tjejer och modeller om?

Snart är det Julafton och jullov då blir det mindre tänk på plugget och mera på familj och vänner. Ikväll blir det söndagsmys med älskling.


Snacka om att jag var i bra form, jag ska faktiskt börja träna idag på eftermiddagen
Nu kör vi gymmet!


Kommentarer
Postat av: Mandiy

Så jävla fin kropp <33!

2009-12-08 @ 10:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0