Måndag

Det är måndag idag, man har nästan ingen koll alls på dagarna när man har lov :)
Jag har vänt på dygnet lite ockå, har somnat 2 de sista nätterna vilket gör att man vaknar runt tolv och dagarna bara rinner iväg.


Jag ska träna idag, Emma kaske ville träna med mig. Isånnafall blir det ett hårt förbränningspass!
Just nu håller jag och Chrille på att städa lite, jag damsög och han skurar golvet. Igårkväll när jag var ensam hade jag så tråkigt så jag började småstäda lite, som att puttsa bort alla matrester och äckel i diskhon, nu glänser det.

Ikväll ska vi på middag hos Chrilles föräldrar, imorgon och på onsdag jobbar jag så jag vill hitta på något idag. Imorgon kommer jag nog ha en träningsdag innan jobbet, börjar inte förens klockan 16.00 så då hinner jag nog med två pass, woho! Om jag inte sover till tolv förståss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0