Lets go to the gym

Hallå!
Klockan är sex och jag ska snart byta om och gå en sväng till gymmet.
Igår blev det rygg och axlar, idag får nog musklerna vila lite.

Får lägga kraften på förbränning, crossen och kanske lite spring på bandet eller varför inte spinning? :)

Får se vad jag känner för när jag kommer dit.
Kanske tar en liten solning idag också har nog inte solat på en och en halv månad!

Älsklingen ska stanna hemma med sina killkompisar och spela poker, när jag kommer hem blir det dusch och tv tittande, nu ska jag börja röra på fläsket.

Föressten jag mår jävligt mycket bättre nu när jag började träna igen i söndags, fökylningen börjar lägga sig!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0