Jobbet

Godkväll! Just nu jobbar jag, stängning klockan nio men ingen städ idag bara att hänga tillbaka vikter, tömma soppor och damsuga i repan!

Imorn börjar jag inte jobba förens klockan fyra så jag har hela dagen på mig att träna och tro mig, jag ska träna så hårt jag kan nu fram till jul. Har slarvat lite...

Kanske ska till centrum med syster och hennes bebis och titta lite, var där och tittade igår också men hittade ingen klänning till jul, så dåliga affärer i Tyresö. Vet inte när jag ska hinna kolla efter klänning! Får bli någon dag innan jul eller kanske på lördag. Frågade Jasmine om hon kunde jobba på lördag istället för mig för jag har redan en massa tider och skulle vara skönt att ha en ledig lördag för att kunna träna och så.

Hoppas hon tar den, annars får jag jobba, det är inte hela världen.
Vi hörs..

Kommentarer
Postat av: LnB

Ja dem är jätte mysiga faktiskt, läcker in jätte lite, men har jag riktigt tjocka yllestrumpor i så känner jag inget :)

2009-12-16 @ 19:44:04
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0