Hard work

Nu är jag på jobbet. Ingen jävel kunde ta dessa timmar :( men men, man får tänka positivt det blir en jävligt bra lön nästa månad.

Efter denna dag är jag ledig söndag, måndag, tisdag och på onsdag jobbar jag bara från 10.00-15.00 sen ledig igen i fyra dagar sen jobbar jag de tre dagarna innan nyår sen ledig resten av lovet.

Idag efter jobbet dvs. klockan fem kommer jag nog inte göra ett piss förutom att käka godis och titta på tv. Chrille skulle komma över med mat till mig, gorbys piroger, haha ! asså dem är ju bara för goda :)

Middagen hos mamma var trevlig men jag ville gå hem redan vid tio eftersom jag skulle upp tidigt och jobba, drack bara ett glas vin, Chrille var däremot lite ölsugen :)

Imorn ska jag sova så länge jag kan men oftast när jag kan sova ut så vaknar jag vid nio iallafall, typiskt.. Vid ett, två tiden ska jag till mamma, hon ska färga utväxten på mig så att jag är fin till jul och nyår. Sen åker dem till Gotland så detta är sista dagen innan dess som hon kan fräga mitt hår.

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, men lungt blir det iallafall det kan jag lova!
Jag slänger in lite bilder från igår när jag kommer hem.

Jag vill ha mera kommentarer i bloggen, vad tycker ni om den? Det är bara EmmaBacon som skriver ;)


Den kvällen, den kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0